Egyszerűen a legjobb. Lehet, hogy azóta készült szellemesebb, kreatívabb reklám, de hasonló hatású, mondhatni revelációval felérő tv spot nem. A Peugeot két évtizedes formanyelvvel szakítva valami merőben újat alkotott a 407-essel, az autót valós méreténél jóval nagyobbnak láttató harcsaszáj a franciák semelyik más modelljének nem állt olyan jól, mint ennek a limuzinnak. A reklám pedig tökéletesen visszaadja azt a hatást, amit én is éreztem 2004 környékén, amikor az első képet megláttam egy újságban egy fekete 407-esről.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.